Konferencja odbędzie się w dniach 3–4 marca 2016 r. (czwartek–piątek) w godz. 10:00–15:00, w Centrum Wielokulturowym w Warszawie – przy ul. Jagiellońskiej 54 (wejście od pl. Hallera). Do udziału w konferencji zostali zaproszeni przedstawiciele instytucji publicznych, organizacji społecznych oraz grup nieformalnych zainteresowanych poruszanymi kwestiami.
Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy poszukuje osób do moderowania grup roboczych w trakcie konferencji roboczej, której celem jest wypracowanie założeń warszawskiego programu integracji działań na rzecz uchodźców.
Konferencja będzie realizowana metodą pracy w tematycznych grupach roboczych, skupionych wokół następujących obszarów:
A. działania z zakresu edukacji i świadomości społecznej:
B. działania ochronne skierowane do uchodźców oraz działania mające na celu zabezpieczenie podstawowych potrzeb życiowych uchodźców:
C. działania integracyjne i aktywizacyjne:
D. działania systemowe:
Do obowiązków moderatora będzie należało w szczególności:
1) moderacja przydzielonej grupy zadaniowej, w tym:
2) realizacja zadania według uzgodnionego wcześniej scenariusza oraz wytycznych przekazanych przez organizatorów konferencji;
3) zapisywanie uzgodnień i wyników pracy przydzielonej grupy tematycznej oraz ich późniejsze opracowanie;
4) przygotowanie i przekazanie sprawozdania z wykonania zadania zawierającego opracowanie, o którym mowa w pkt. 3 – najpóźniej do 14 marca 2016 r.
Prosimy o wskazanie w zgłoszeniu preferowanej grupy tematycznej – przydział grup będzie prowadzony w oparciu o wskazane preferencje.
Wymagania szczegółowe dotyczące Kandydatów na moderatorów
1) posiadanie tytułu magistra, stopnia lub tytułu naukowego w zakresie psychologii, politologii, stosunków międzynarodowych, integracji europejskiej, etnologii lub socjologii;
2) doświadczenie w moderacji grup zadaniowych;
3) doświadczenie w pracy warsztatowej i trenerskiej z grupami.
Mile widziana jest wiedza oraz doświadczenie z obszarów tematycznych poruszanych podczas konferencji.
Zasady prowadzenia naboru
1) Nabór trwa do 18 lutego 2016 r. do godz. 16:00.
2) Zgłoszenia przyjmowane są przez cały czas trwania naboru.
3) Zgłoszenia przysłane po terminie oraz zgłoszenia niepełne (np. niezawierające wymaganych dokumentów lub niezbędnych informacji) nie będą rozpatrywane.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z opisem doświadczenia i wykazem dotychczas moderowanych grup roboczych na adres: michal.mazur@um.warszawa.pl. Urząd m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panem Michałem Mazurem, tel. 22 443 34 09, adres e-mail: michal.mazur@um.warszawa.pl.
W CV prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182
z późń.zm.)”.